Wizytówki Fotograf
Rodzaje formatów
Wybierz format Twojej wizytówki, który będzie najlepiej pasował do Twoich potrzeb!
50×90 mm – standardowe wymiary wizytówki w Polsce,
55×85 mm – format powszechnie stosowany w Europie Zachodniej,
Rodzaje laminatu
Wybierz laminat PREMIUM w Twoich wizytówkach, aby dodać im efekt Voov!
Laminat PREMIUM matowy
- Papier 300g/m2
- Niwelowanie odbicia światła,
- Niepalcujący się,
- Dłuższa żywotność,
- Odporność na zabrudzenia
Laminat PREMIUM błyszczący
- Papier 300g/m2
- Odbijający światło,
- Lepsze nasycenie kolorów,
- Dłuższa żywotność,
- Odporność na zabrudzenia
Bez laminatu
- Papier 300g/m2
- Niepalcujący się,
- Klasyczny styl,
Papier
Dobierz GRUBSZY papier do Twoich wizytówek, który doda im efektu Voov!
Wizytówki dla fotografa
Świadczysz usługi fotograficzne i szukasz wizytówki, która wyróżni Cię na tle konkurencji? Chcesz, by świadczyła o Twojej kreatywności i dbałości o detale? Ten szablon powstał właśnie dla Ciebie! Wyraziste, kontrastujące kolory od razu przyciągają wzrok, a dzięki aparatowi umieszczonemu zarówno z przodu, jak i z tyłu wizytówki potencjalni klienci z łatwością zapamiętają, czym się zajmujesz. Taka wizytówka fotografa może na nich wywrzeć dużo lepsze wrażenie niż minimalistyczny model z danymi firmy nadrukowanymi na białym tle, jakich prawdopodobnie mają już w portfelu co najmniej kilka.
Wizytówka fotografa, która zapada w pamięć
W przypadku tego szablonu przód wizytówki jest czarny, z szerokim czerwonym paskiem, stanowiącym wyrazisty, rzucający się w oczy element. Z lewej strony umieściliśmy aparat, który pokaże potencjalnemu klientowi, że świadczysz usługi fotograficzne, zanim jeszcze przeczyta umieszczony obok tekst. Dzięki temu szybko skojarzy nazwę Twojej firmy z jej profilem działalności. Gdy będzie potrzebował fotografa, z większym prawdopodobieństwem przypomni sobie właśnie o Tobie.Zadbaliśmy również o estetyczny tył wizytówki: ma ładny, szkarłatny kolor i na nim także znalazło się miejsce na aparat fotograficzny. Choć z tej strony znajduje się zazwyczaj mniej informacji, nie warto jej traktować jako mniej ważnej – zazwyczaj trzymamy bowiem wizytówki w portfelu czy etui na karty kredytowe, gdzie łatwo ulegają przetasowaniu. Zadbaj więc o to, by obydwie strony przyciągały uwagę i natychmiast sygnalizowały, że świadczysz usługi fotograficzne. Wizytówka fotografa z aparatem nadrukowanym zarówno z przodu, jak i z tyłu to znakomity wybór!