TERMINY REALIZACJI:

Wizytówki: 24 godziny
Kalendarze: 1-2 dni robocze
Kalendarze trójdzielne: 4-5 dni roboczych
Kubki: 3-4 dni robocze
Ulotki: 1-2 dni robocze
Plakaty: 3-4 dni robocze
dostawa Po zapisaniu do Klubu Przedsiębiorcy
wysyłka gratis!
SPRAWDŹ
Szczegóły
porady
Maj 22, 2017
bcieszynska

3 sposoby na zwiększenie dochodów Twojej kwiaciarni!

Prowadzisz kwiaciarnię lub pracownię florystyczną? Chciałbyś aby dochody z Twojej działalności były większe. Zastanawiasz się co zrobić, albo nie robisz  NIC z obawy przed nakładami finansowymi jakie trzeba ponieść. 

Oto 3 sposoby na zwiększenie dochodów Twojej kwiaciarni przy budżecie  9,90 zł. 

1. Zapoznaj się z lokalnymi przedsiębiorstwami



Dobrze wiedzieć co dzieje się wokół. Nie chodzi tu o kobiecą ciekawość, ale możliwość nawiązania współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami. Rozejrzyj się czy w okolicy jest jakaś  kawiarnia bądź restauracja? Poznaj właściciela, być może jest szansa na stałą współpracę. Spróbuj przekonać go, aby to właśnie u Ciebie zamawiał świeże kwiaty. W zamian zaproponuj że będziesz polecał jego lokal swoim klientom. Pewnie niejeden z nich nie wie gdzie zorganizować przyjęcie komunijne czy ślubne. Zostaw również kilka wizytówek z nazwą swojej kwiaciarni, zdziwisz się jak zaczną przychodzić nowi klienci. W pobliżu nie ma żadnej kwiaciarni czy restauracji, może jest firma z innej branży której możesz zaproponować taką współpracę. Prowadzenie dochodowego biznesu opiera się na budowaniu i utrzymywaniu dobrych relacji, szczególnie jest to ważne w branżach, gdzie istotą funkcjonowania jest obsługa klienta. Zadowolony klient, którego traktujesz jak przyjaciela czy mile widzianego gościa będzie procentował poleceniami czyli najbardziej skuteczną metodą marketingu tzw. “z ust do ust”. Czy wiesz, że ponad 70% wyborów dokonywanych podczas zakupów determinowanych jest opiniami przyjaciół, bliskich znajomych, rodziny? Opinie te mogą pochodzić z różnych źródeł - także z Internetu, dlatego też polecamy zadbać i o te kanały dotarcia do grona swoich odbiorców. Ale to już temat na zupełnie osobny wpis :)

 

2. Zacznij rozdawać wizytówki


Do tej pory tego nie robiłeś, czas zacząć. Nie masz wizytówek, to nie problem, już dziś bez wychodzenia z domu możesz zamówić je samodzielnie. Wybierzesz dowolny szablon i format wizytówki, spersonalizuj go według własnych potrzeb i gotowe! Brak Ci pomysł,  nie wiesz jak powinna wyglądać Twoja wizytówka?
Skorzystaj z gotowych szablonów stworzonych specjalnie dla kwiaciarni i florystów. 
Zobacz inspirujące szablony z motywem kwiatów oraz bukietów. 

Szablon wizytówki “Flowers on Dots”

Szablon wizytówki “Flowers and Colors”


Szablon wizytówki “Kwiatowa Namiętność”


Szablon wizytówki “Polne kwiaty”

Szablon wizytówki “Wiosenne Kwiaty”


Szablon wizytówki “Red Flowers”

Szablon wizytówki “Classic Blue Flowers”

 
3. Zadbaj, aby klient do Ciebie wrócił
Jak  przekonać  klientów aby do Ciebie wracali, a nie kupowali za rogiem u konkurencji? Zachęcaj ich do powtórnych zakupów, to najprostszy i najbardziej opłacalny sposób na rozwój kwiaciarni. Jak ich do tego zmotywować? Zaproponuj karty rabatowe. Jak to działa? To proste za każdym razem gdy klient dokona zakupu, otrzyma od Ciebie pieczątkę na karcie rabatowej. Kiedy już zbierze odpowiednią  liczbę pieczątek, może uzyskać rabat. Uroczystości przecież nie brakuje, ślub, pierwsza komunia, dzień mamy czy imieniny babci Zosi. Nic tak nie cieszy jak bukiet pachnących kwiatów. Tego rodzaju karty rabatowe, które samodzielnie możesz stworzyć, stają się dla Ciebie i Twojej kwiaciarni w pełni profesjonalnym i skutecznym programem lojalnościowym. 

Zobacz  inspirujące projekty kart rabatowych

Szablon karty rabatowej  “Pink Flower”

 

Najnowsze

Komentarze