TERMINY REALIZACJI:

Wizytówki: 24 godziny
Kalendarze: 1-2 dni robocze
Kalendarze trójdzielne: 4-5 dni roboczych
Kubki: 3-4 dni robocze
Ulotki: 1-2 dni robocze
Plakaty: 3-4 dni robocze
dostawa Po zapisaniu do Klubu Przedsiębiorcy
wysyłka gratis!
SPRAWDŹ
Szczegóły
kampania reklamowa
porady
gru 20, 2024
Michał

Jak wykorzystać dni wolne od pracy 2025 w swoich kampaniach reklamowych?

Długie weekendy i święta to nie tylko czas odpoczynku, ale również doskonała okazja, by podkręcić obroty i zwiększyć rozpoznawalność swojej marki. Zastanawiasz się, jak wykorzystać nadchodzące dni wolne, by jeszcze skuteczniej dotrzeć do swoich klientów? Oto przewodnik po skutecznym planowaniu działań marketingowych!

Spis treści

  1. Dni wolne od pracy w 2025 roku
  2. Długie weekendy w 2025 roku
  3. Dodatkowe dni wolne od pracy do odebrania za święta przypadające w soboty
  4. Jak wykorzystać dni wolne, by podbić serca klientów?
  5. Kampanie reklamowe na wyciągnięcie ręki!
  6. Zaplanuj promocje na dni wolne od pracy 2025
  7. Materiały reklamowe – wpleć w nie motyw okolicznościowy
  8. Streszczenie

Dni wolne od pracy w 2025 roku

    • 1 stycznia (środa) – Nowy Rok
    • 6 stycznia (poniedziałek) – Święto Trzech Króli
    20 kwietnia (niedziela) – pierwszy dzień Wielkiej Nocy
    • 21 kwietnia (poniedziałek) – drugi dzień Wielkiej Nocy
    • 1 maja (czwartek) – Święto Pracy
    • 3 maja (sobota) – Święto Narodowe Trzeciego Maja
    • 8 czerwca (niedziela) – Zielone Świątki
    • 19 czerwca (czwartek) – Boże Ciało
    • 15 sierpnia (piątek) – Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny
    • 1 listopada (sobota) – Dzień Wszystkich Świętych
    • 11 listopada (wtorek) – Narodowe Święto Niepodległości
    • 25 grudnia (czwartek) – pierwszy dzień Bożego Narodzenia
    • 26 grudnia (piątek) – drugi dzień Bożego Narodzenia

Długie weekendy w 2025 roku

    • 1-6 stycznia – Nowy Rok i święto Trzech Króli (6 dni wolnego, w tym 2 dni urlopu),
    • 1-4 maja – Święto Pracy i Święto Narodowe Trzeciego Maja (4 dni wolnego, w tym 1 dzień urlopu)
       LUB 26 kwietnia – 4 maja (9 dni wolnego, w tym 4 dni urlopu),
    • 19-22 czerwca – Boże Ciało (4 dni wolnego, w tym 1 dzień urlopu),
    • 15-17 sierpnia – Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny (3 dni wolnego),
    • 8-11 listopada – Święto Niepodległości (4 dni wolnego, w tym 1 dzień urlopu),

Dodatkowe dni wolne od pracy do odebrania za święta przypadające w soboty

W 2025 roku dwa święta przypadają w sobotę – są to Święto Narodowe Trzeciego Maja oraz Dzień Wszystkich Świętych. Zgodnie z Kodeksem pracy osobom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę przysługują dodatkowe dwa dni wolne, które wyznacza pracodawca.

Jak wykorzystać dni wolne, by podbić serca klientów?

Dni wolne to nie tylko czas odpoczynku i regeneracji, ale również doskonała okazja, by wyróżnić się na tle konkurencji i zbliżyć się do swoich klientów.

Chcesz, by Twoja kampania reklamowa nie zginęła w szumie informacji?

Wykorzystaj materiały reklamowe do organizacji działań promocyjnych!

Kampanie reklamowe na wyciągnięcie ręki!

Wiele firm ogranicza kampanie reklamowe w dni wolne od pracy 2025, dając wcześniej znać swoim klientom o niedostępności usług. Zainwestuj w ulotki reklamowe, by poinformować o zamknięciu punktów sprzedaży, zachęcając jednocześnie do świętowania i odpoczynku.

Najlepsze kampanie reklamowe doskonale współgrają z rytmem dobowym odbiorców – jeśli zatem długi weekend kończy się w niedzielę, zachęć do odwiedzin w punkcie firmy krótkim hasłem, np. „Zapraszamy od poniedziałku!”, dodając informację, że warto w tym czasie skorzystać z oferty online, która jest dostępna 24/7.

Możesz dodatkowo zachęcić klientów do zrobienia zakupów w określonym czasie, np. „Specjalna oferta – ważna tylko w weekend majowy!”.

Zaplanuj promocje na dni wolne od pracy 2025

Długie weekendy sprzyjają uzupełnianiu domowych braków. To często jedna z niewielu okazji, kiedy można w spokoju porównać oferty, by wybrać tę najkorzystniejszą. Długi weekend to świetny moment na kampanię reklamową – w tym czasie aktywność w mediach społecznościowych jest znacznie większa. Umieść na firmowych profilach plakaty reklamowe, by zachęcić do skorzystania z aktualnych promocji.

Warto umieścić kluczowe informacje także na wizytówkach. Umieść w treści godziny pracy, podkreślając, że firma jest nieczynna w dni ustawowo wolne od pracy. Takie wizytówki będą znacznym udogodnieniem dla zainteresowanych.

Chcesz przypomnieć swoim klientom o dniach wolnych od pracy?

Wykorzystaj kalendarze dla firm, by oznaczyć w nich kluczowe daty innym kolorem (ta funkcja dostępna jest w kreatorze Voogo).

promocje

Materiały reklamowe – wpleć w nie motyw okolicznościowy

Dopracowana kampania reklamowa sprawia, że relacje z klientami są jeszcze lepsze. Jeśli chodzi Ci po głowie wakacyjna promocja swojej firmy, przygotuj kubki reklamowe z hasłami nawiązującymi do relaksu: „Ciesz się dniem wolnym – kawa smakuje lepiej!” czy „Pora na plażowanie!” to sugestie, które wywołują pozytywne wibracje.

Kampanie reklamowe są wspaniałą okazją, by dać się poznać klientom z innej strony. Postaw na kreatywność, wykorzystując w materiałach drukowanych poniższe hasła:
    • „Nasza firma odpoczywa, aby działać dla Ciebie jeszcze lepiej po świętach!”
    • „Zamów już dziś i odbierz po świętach!”
    • „W majówkę pracujemy normalnie – zapraszamy!”

Dni wolne to idealny moment, aby zbudować silniejszą więź z klientami i zwiększyć sprzedaż. Jeśli planujesz kampanię reklamową, powyższe wskazówki bez wątpienia znajdą zastosowanie w strategii marketingowej Twojej marki!

Aktualne promocje znajdziesz pod linkiem: https://www.voogo.pl/promocje

wizytówki

 

Streszczenie

  • Inwestuj w ulotki informujące o zamknięciu punktów sprzedaży, jednocześnie promując odpoczynek klientów.
  • Wspieraj promocję ofert online dostępnych 24/7, np. „Zapraszamy od poniedziałku!”.
  • Ograniczone czasowo promocje, np. „Specjalna oferta – ważna tylko w weekend majowy!”, skutecznie zachęcają do zakupów.
  • Wykorzystaj długie weekendy, kiedy aktywność w mediach społecznościowych jest większa.
  • Twórz plakaty reklamowe zachęcające do skorzystania z promocji.
  • Umieszczaj kluczowe informacje, np. godziny pracy, na wizytówkach.
  • Dodaj motywy relaksacyjne na kubkach reklamowych, np. „Ciesz się dniem wolnym – kawa smakuje lepiej!”.
  • Posługuj się hasłami budującymi pozytywny wizerunek.

Najnowsze

Komentarze