TERMINY REALIZACJI:

Wizytówki: 24 godziny
Kalendarze: 1-2 dni robocze
Kalendarze trójdzielne: 4-5 dni roboczych
Kubki: 3-4 dni robocze
Ulotki: 1-2 dni robocze
Plakaty: 3-4 dni robocze
dostawa Po zapisaniu do Klubu Przedsiębiorcy
wysyłka gratis!
SPRAWDŹ
Szczegóły
Czy wiesz jak zagospodarować rewers wizytówki? Sprawdź>>
Co umieścić z tyłu wizytówki?
porady
gru 04, 2017
bcieszynska

3 pomysły co umieścić z tyłu wizytówki?

Projektując wizytówki, wielu z Was skupia się głównie na pierwszej stronie pozostawiając tylną  powierzchnię nie zadrukowaną. W dzisiejszym wpisie, spróbujemy przekonać Was, że warto zagospodarować rewers czyli tył wizytówki w sposób przydatny dla Waszych klientów. 


Wizytówka z kalendarzykiem na 2018 r.

Wielkimi krokami zbliża się koniec roku, wizytówka z mini kalendarzykiem na 2018 r. może być świetną reklamą Waszej firmy. Klienci znacznie częściej będą nosić ją przy sobie ze względu na praktyczne zastosowanie. Wizytówkę z kalendarzykiem możecie zaprojektować w naszym kreatorze online na dowolnym szablonie. Chcecie  się dowiedzieć, jak zrobić wizytówkę z kalendarzykiem? O tym pisaliśmy w poprzednim wpisie, koniecznie przeczytajcie!


Wizytówka z kartą stałego klienta.


Dobry klient, to wierny klient. Tym klientom w sposób szczególny należy podziękować za lojalność. Nie ma lepszego zachęcenia do odwiedzenia sklepu czy salonu kosmetycznego jak nagradzanie dodatkowymi bonusami. Może to być dodatkowy rabat lub np. po uzbieraniu określonej liczby pieczątek darmowa usługa. Tego typu wizytówki  cieszą się  olbrzymią popularnością, najczęściej stosowane są w kawiarniach, restauracjach czy salonach kosmetycznych. Przygotowanie wizytówki jest banalnie proste, wystarczy wybrać szablon z miejscem na pieczątki. Zbliżający się okres świąteczny jest doskonałym momentem na wręczanie ich stałym klientom. 


Wizytówka z potwierdzeniem wizyty.


Prowadząc firmę usługową czy gabinet lekarski, niejednokrotnie wielu z Was spotkało się  z sytuacją kiedy klient lub pacjent spóźnił się lub zapomniał przyjść na umówioną wizytę. Doskonałym sposobem na uniknięcie tego typu sytuacji będzie wizytówka z potwierdzeniem wizyty. Na odwrocie zamieść datę oraz godzinę umówionego spotkania. Wręczając taką  wizytówkę Twój klient będzie pamiętał o wyznaczonym terminie a w nagłych przypadkach będzie, mógł przełożyć wizytę.



Zainspirowałam Cię? Do dzieła, życzę owocnego projektowania!




 

Najnowsze

Komentarze