Odpowiedź
Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest czas realizacji kalendarza?
Od momentu zaksięgowania płatności czas realizacji zlecenia wynosi 24 godziny. Do tego należy doliczyć czas dostawy, zwykle to 2-3 dni, w zależności od sposobu wysyłki jaką wybierzesz.
Na jakim papierze wykonany jest kalendarz?
Karty kalendarza drukowane są cyfrowo na papierze Xerox Colotech o gramaturze 160 g/m2. To sztywny, gładki papier o satynowym wykończeniu.
Czy muszę się rejestrować?
Możesz projektować kalendarz bez rejestracji, ale jeśli chcesz zapisać lub zamówić projekt musisz się zarejestrować i stworzyć konto klienta. Bez obaw, rejestracja jest błyskawiczna.
W jaki sposób zapakowany jest kalendarz?
Kalendarz umieszczony jest w opakowaniu zabezpieczającym i zapakowany w folię chroniącą go przed wilgocią.
Czy mój kalendarz jest już w realizacji?
Aby sprawdzić status swojego zamówienia zaloguj się na swoje konto i sprawdź w zakładce Moje zamówienia, po prawej stronie znajdziesz informację o twoim zamówieniu.
Jak sprawdzić czy zdjęcia w kalendarzu są dobre?
Program automatycznie sprawdza jakość zdjęć. Jeżeli zdjęcia są za małe pojawia się ostrzeżenie w formie kolorowej ikony - żółty trójkąt oznacza, że zdjęcie może być za małe, czerwony zaś, iż zdjęcie jest stanowczo za małe. By uniknąć rozczarowania, zwróć uwagę, by podczas wybierania zdjęć w kalendarzu umieszczać zdjęcia których wielkość przekracza 1MB. Zalecana rozdzielczość pliku to 180 dpi.
Jak mogę zmienić zdjęcie na inne?
Na wybrane miejsce przeciągnij zdjęcie które chcesz umieścić na kalendarzu.
Wystąpił błąd aplikacji, co robić?
Przeładuj aplikację odświeżając całą stronę za pomocą ikony 'Odśwież stronę' w przeglądarce. Jeśli błąd się nadal pojawia powiadom nas o tym opisując błąd i podając informacje o systemie oraz przeglądarce, na której się pojawia. Sugerujemy aktualizację przeglądarki internetowej do najnowszej wersji.
Jaki jest zalecany rozmiar i rozdzielczość zdjęć?
Im lepszej jakości zdjęcie dodasz do projektu, tym lepiej. Zalecana rozdzielczość to 180 dpi. Aplikacja powiadomi cię odpowiednimi ikonami, jeśli dodasz zdjęcia średniej lub słabej jakości. Akceptowany przez aplikację format pliku to .jpg. Rozmiar pliku nie może przekroczyć 15 MB.
Jak zamówić ponownie ten sam projekt?
Zaloguj się do swojego Konta Użytkownika i przejdź do Historii Zamówień. Odnajdź zamówienie z danym projektem fotokalendarza i kliknij "Zamów ponownie" przy danym projekcie. Zostaniesz przekierowany do kreatora online. Po naniesieniu ewentualnych zmian w projekcie, dodaj projekt ponownie do koszyka i zamów.
Dlaczego kolor na monitorze różni się od koloru wydruku?
Kolory na wydruku zawsze będą różnić się od tych na ekranie monitora. Wynika to z przestrzeni barwnych, jakie są wykorzystywane w obrazie cyfrowym i wydruku. Obraz cyfrowy (na monitorze) wyświetla barwy w trybie RGB, natomiast wydruk na papierze wykonywany jest w przestrzeni kolorów CMYK. RGB składa się z trzech kolorów bazowych: czerwonego, zielonego i niebieskiego. Każdy piksel opisany jest przez te trzy składowe. CMYK natomiast składa się z czterech kolorów: cyjan, magenta, żółty, czarny. Wydruk to mieszanka tych czterech składowych kolorów.
kategoria
Kalendarz